Bază de date online cu resurse pentru dezvoltarea unui management instituțional antreprenorial de calitate în școli defavorizate
Realitatea şi dinamica vieţii sociale, economice sau culturale au impus ample schimbări în proiectarea şi implementarea politicilor şi strategiilor educaţionale.
Dezideratele de modernizare şi perfecţionare a metodologiei didactice se încriu pe direcţia sporirii caracterului activ-participativ al metodei de învăţare, pe aplicarea unor metode cu un pronunţat caracter formativ în valorificarea noilor tehnologii instrucţionale, care să-l implice pe copil direct în procesul de învăţare, stimulându-i creativitatea, interesul pentru nou, dezvoltarea gândirii, reuşind să aducă o însemnată contribuţie la dezvoltarea întregului său potenţial.
Metodele constituie instrumente didactice cu ajutorul cărora, profesorul, îi determină pe cei aflaţi pe băncile şcolii la un demers de asimilare activă a unor noi cunoştinţe şi forme comportamentale, de stimulare şi, în acelaşi timp de dezvoltare a forţelor cognitive, intelectuale.
Citește mai mult: METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE ALE ELEVILOR CU NEVOI SPECIALE
NIVEL PRIMAR
Nume..........................................
STILURI DE ÎNVĂŢARE
Nr.crt. |
Afirmaţii |
Da |
Nu |
Imi place să discut materialul de învăţat cu un coleg |
|
|
|
Învăţ mai bine auzindu-mi propria voce |
|
|
|
Prefer să învăţ ceva nou citind despre acest subiect |
|
|
|
Adesea notez informaţiile pentru anu le uita |
|
|
|
Prefer exerciţiile fizice |
|
|
|
Învăţ mai bine după imagini |
|
|
Citește mai mult: MODELE DE CHESTIONARE PRIVIND DETERMINAREA STILURILOR DE ÎNVĂȚARE