Atragerea si menţinerea în 23 scoli ţinta a resurselor umane calificate, competente si motivate, capabile sa furnizeze o educaţie de calitate si sa realizeze incluziune scolara, prin participarea la programe de formare si dezvoltare profesionala continua; realizat prin: activitatea A2.1- cuantificabilă prin rezultatul R2.1(campanie clasica=cca52 sesiuni de informare/ constientizare/ sensibilizare/motivare pentru atragerea/menţinerea resurselor umane calificate în scoli defavorizate desfasurata –cca26 sesiuni/jud/cca25 pers/sesiune x2jud; campanie onlinewebsite cu materiale de informare/ constientizare/ sensibilizare/ motivare pentru atragerea/menţinerea resurselor umane calificate în scoli defavorizate elaborate/actualizate continuu pe durata implementarii si pe perioada de sustenabilitate proiect; raport de evaluare impact campanie clasica/online asupra resurselor umane din scolile ţinta–plan masuri pentru atragere/ menţinerea resurselor umane calificate în scoli defavorizate, cu accent pe scolile ţinta); activitatea A2.2 –cuantificabilă prin rezultatul R2.2(grup ţintă constituit din 360 manageri scolari si personal didactic din învaţamântul preuniversitar, mentinut pe toata durata de desfasurare a activitatilor proiectului în care este implicat, provenit din 23 scoli ţinta defavorizate - 11 Caras-Severin/12 Ialomiţa); activitatea A2.3 cuantificabilă prin rezultatul R2.3(360 – 100%GT manageri scolari/personal didactic din preuniversitar participanţi la programe de formare si monitorizaţi pe durata practicii); activitatea A2.4 cuantificabilă prin rezultatul R2.4.2 (min.324 – 90% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar certificaţi pentru participare la programe de formare acreditate MEN/ANC si/sau evaluaţi pentru performanţa profesionala si asigurare calitate educaţie incluziva).
Îmbunataţirea competenţelor profesionale pentru 360 cadre didactice (150 din Ialomiţa si 210 din Caras-Severin) care activeaza în scoli defavorizate, prin programe de formare profesionala continua, în vederea dezvoltarii unor servicii educaţionale de calitate, adaptate nevoilor beneficiarilor; se îndeplineste prin: activitatea A2.2- cuantificabilă prin rezultatul R2.2 (grup ţinta constituit din 360 manageri scolari si personal didactic din învaţamântul preuniversitar, mentinut pe toata durata de desfasurare a activitatilor proiectului in care este implicat, provenit din 23 scoli ţinta defavorizate - 11 din judeţul Caras-Severin si 12 din judeţul Ialomiţa); activitatea A2.3 cuantificabilă prin rezultatul R2.3 (360 – 100% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar participanţi la programe de formare si monitorizaţi pe durata stagiilor de practica aferente); activitatea A2.4 cuantificabilă prin rezultatul R2.4.2 (min. 324 – 90% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar certificaţi pentru participare la programe de formare acreditate MEN/ANC si/sau evaluaţi pentru performanţa profesionala si asigurare calitate educaţie incluziva).
Îmbunataţirea competenţelor echipelor manageriale din scolile ţinta în scopul sustenabilitaţii intervenţiilor de crestere a calitaţii în educaţie prin programe de formare profesionala continua si dezvoltare de competenţe de management educaţional si de antreprenoriat; se îndeplineste prin: activitatea A2.2 cuantificabilă prin rezultatul R2.2 (grup ţinta constituit din 360 manageri scolari si personal didactic din învaţamântul preuniversitar, mentinut pe toata durata de desfasurare a activitatilor proiectului in care este implicat, provenit din 23 scoli ţinta defavorizate - 11 din judeţul Caras-Severin si 12 din judeţul Ialomiţa) şi activitatea A2.3 cuantificabilă prin rezultatul R2.3 (360 – 100% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar participanţi la programe de formare si monitorizaţi pe durata stagiilor de practica aferente); activitatea A2.4 cuantificabilă prin rezultatul R2.4.2 (min. 324 – 90% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar certificaţi pentru participare la programe de formare acreditate MEN/ANC si/sau evaluaţi pentru performanţa profesionala si asigurare calitate educaţie incluziva).
Crearea, dezvoltarea si implementarea a 9 mecanisme/instrumente de monitorizare si evaluare a calitaţii procesului de educaţie; se îndeplineste prin: activitatea A2.4 cuantificabilă prin rezultatul R2.4.1 (1 metodologie de monitorizare a formarii profesionale continue + 1 metodologie de evaluare a formarii profesionale continue +1 metodologie de monitorizare a evoluţiei performanţei profesionale a grupului ţinta+1 metodologie de evaluare a performanţei profesionale+1 metodologie de monitorizare a calitatii educatiei incluzive in scoli defavorizate, cu accent pe scolile tinta +1 metodologie de evaluare a calitatii educatiei incluzive in scoli defavorizate, cu accent pe scolile tinta + 1 metodologie de monitorizare a dezvoltarii capacitatii institutionale a scolilor defavorizate, cu accent pe scolile tinta +1 metodologie de evaluare a capacitatii institutionale a scolilor defavorizate, cu accent pe scolile tinta + 1 metodologie de evaluare a contribuţiei la cresterea calitaţii educaţiei si a incluziunii scolare a participanţilor înscrisi la concursul organizat si desfasurat pentru evaluarea contribuţiei la cresterea calitaţii educaţiei si a incluziunii scolare); activitatea A3.4 cuantificabilă prin rezultatul R3.4 (2 Centre de sprijin pentru dezvoltare profesionala funcţionale).
Crearea unui nucleu de resurse umane calificate si motivate în scolile ţinta pentru diseminarea de cunostinţe/ metode/ practici de asigurare a calitaţii în educaţie prin schimb de bune practici; se îndeplineste prin: activitatea A2.3 cuantificabilă prin rezultatul R2.3 (360 - 100% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar participanţi la programe de formare si monitorizaţi pe durata stagiilor de practica aferente); activitatea A2.4 cuantificabilă prin rezultatul R2.4.2 (min. 324 – 90% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar certificaţi pentru participare la programe de formare acreditate MEN/ANC si/sau evaluaţi pentru performanţa profesionala si asigurare calitate educaţie incluziva); activitatea A3.1 cuantificabilă prin rezultatul R3.1 (52 sesiuni de mentorat didactic si coching cognitiv-comportamental desfasurate cu participarea a 360 manageri scolari si personal didactic din învaţamântul preuniversitar); activitatea A3.2. cuantificabilă prin rezultatul R3.2 (52 seminarii de schimb de bune practici desfasurate cu participarea a 360 manageri scolari si personal didactic din învaţamântul preuniversitar); activitatea A3.3 cuantificabilă prin rezultatul R3.3 (Platforma online funcţionala); activitatea A3.4 cuantificabilă prin rezultatul R3.4 (2 Centre de sprijin pentru dezvoltare profesionala funcţionale).
Dezvoltarea competenţelor pentru 360 cadre didactice din scoli defavorizate în accesarea/ utilizarea/configurarea tehnologiilor informaţiei si comunicaţiilor moderne integrate în procesele educaţionale desfasurate în mediul preuniversitar; se îndeplineste prin: activitatea A2.3 cuantificabilă prin rezultatul R2.3 (360 – 100% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar participanţi la programe de formare si monitorizaţi pe durata stagiilor de practica aferente); activitatea A2.4 cuantificabilă prin rezultatul R2.4.2 (Min. 324 – 90% grup ţintă manageri scolari/personal didactic din învaţamântul preuniversitar certificaţi pentru participare la programe de formare acreditate MEN/ANC si/sau evaluaţi pentru performanţa profesionala si asigurare calitate educaţie incluziva); activitatea A3.3 cuantificabilă prin rezultatul R3.3 (Platforma online funcţionala); activitatea A3.4 cuantificabilă prin rezultatul R3.4 (2 Centre de sprijin pentru dezvoltare profesionala funcţionale).
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.