Bază de date online cu resurse educaționale pentru susținerea educației incluzive de calitate

1.1. Proiectarea unităţii de învăţare

„Tehnologia, prin ea însăşi, nu schimbă şi nu îmbunătăţeşte predarea şi învăţarea. Cheia pentru introducerea cu succes a tehnologiei în predare şi în învăţare... constă în acordarea unei atenţii sporite, managementului proceselor, strategiei, structurii şi mai ales rolurilor şi deprinderilor.”

Tehnologia este doar vârful aisbergului în procesul de planificare a instruirii, servind doar ca vehicul util, printre altele vitale.

1. Managementul calitatii in educatie
2. Domenii, criterii, standarde si mecanisme de asigurare a calitatii procesului si sistemului de invatamant din Romania

1. Managementul calitatii in educatie


Conform Cadrului Naţional de Calificări Profesionale, calitatea reprezintă nivelul de satisfacţie pe care îl oferă eficacitatea ofertei educaţionale din domeniul învăţământului şi formării profesionale, stabilit prin atingerea unor standarde cerute şi a unor rezultate excelente care sunt solicitate şi la care contribuie participanţii la procesul de învăţare şi ceilalţi factori interesaţi.

IATA CATEVA IDEI DE ACTIVITĂȚI DE TEAM BUILDING:

JOCURI INTRODUCTIVE

edu1

  

Jocurile introductive servesc la cunoaşterea reciprocă a oamenilor care ajung să lucreze în medii sau grupuri noi, sau să le reamintească cu cine lucrează celor din grupurile vechi. Scopul este relaxarea participanţilor şi crearea ocaziei de a se atinge unii pe alţii. Pentru mulţi indivizi, chiar şi simpla ţinere de mână constituie o problemă, fie din cauza timidităţii, fie a fuduliei. Jocul creează situaţii în care atingerea corporală se realizează fără ca participanţii să bage de seamă, fiind ocupaţi cu alte treburi. Totuşi, instructorul va avea grijă să propună jocurile care impun contacte personale mai solicitante nu chiar la prima şedinţă sau întâlnire, ci după o perioadă în care încrederea între participanţi a mai crescut.